Få flere kunder med en virksomhedsprofil på Google

Opnå større kundeengagement på Google. Med en Google Business får du en virksomhedsprofil, som gør det nemt at interagere med kunder overalt på Google Søgning og i Maps.

 

Omsæt kundeinteraktioner til konkrete resultater

Kunderne kan skrive anmeldelser og booke services direkte via din profil, og du kan øge omsætningen ved at gøre det nemt for dem at interagere med din virksomhed.

Lær dine følgere at kende og hold kunderne opdateret

Del tilbud direkte med dine følgere for at vise dem, hvor stor pris du sætter på deres loyalitet.

Har du nye produktbilleder eller nyheder på menuen, eller er åbningstiderne blevet ændret? Kunderne vil gerne have opdateringer vedrørende din virksomhed, og det kan du give dem via din virksomhedsprofil på Google.

At få nye kunder behøver ikke at være svært

Du kan lade Gribskov marketing ordne det hele for dig. Det behøver ikke at være svært at få nye kunder og større synlighed, lad eksperterne klare den digitale marketing.

 

Nysgerrig? Kontakt os.

Send en besked for at høre nærmere om mulighederne for en virksomhedsprofil på Google.

Opdater din virksomhedsprofil på Google og få flere kunder

De virksomheder der har en opdateret virksomhedsprofil på Google med billeder og video har bedre synlighed og bliver besøgt hyppigere.

 

Tekstforfatning

En virksomhedsprofil på Google kan indeholde en beskrivelse af virksomheden, åbningstider, tilbud, ydelser og produkter. En godt udfyldt profil giver flere kunder.

 

Fotografering

Nye billeder giver et professionelt førstehåndsindtryk når virksomhedsprofilen bliver vist i søgeresultaterne.

 

Videoproduktion

Video er i dag den mest effektive kommunikationsform når man skal have sit budskab ud.

 

Gør som mange andre virksomheder i Gribskov

Kontakt Gribskov Marketing i dag og kom i gang med din virksomhedsprofil på Google.

"Det er nødvendigt at få virksomhederne i Gribskov på Danmarkskortet for at sikre den fremtidige vækst i vores dejlige kommune"

Er du klar til at komme i gang?